קידום אורגני זה תהליך מאוד מורכב אך בסופו משתלם!
אם אתה רוצה שהלקוחות שלך ימצאו אותך ברשת, יצירת תוכן משכנע היא חובה.
למעשה, תוכן איכותי עומד בבסיס אסטרטגיות שיווק תוכן יעילות עבור אלפי חברות מצליחות.
אבל תוכן לא מקדם את עצמו.
אפילו צרכי התוכן הכתובים, הוויזואליים והמולטימדיה המשכנעים ביותר עוזרים למשוך את הקוראים והצופים בתקווה שיכנסו למשפך המכירות שלך.
המאמר נכתב בשיתוף עם סוכנות Adirom-tech – סוכנות לקידום ופיתוח אתרים בגוגל.
קידום אורגני עדיין מצריך השקעה משמעותית של זמן, מאמץ ויצירתיות.
האסטרטגיות לקידום התוכן האורגני יכולות להגביר את התנועה לתוכן שלך, לשפר את הסטטיסטיקות של ייצור לידים, לגרום להמרות ולשפר את מדדי ההכנסה העיקריים.
1. למד את בסיס של קידום אורגני
כל קמפיין אורגני לתוכן כתוב מתחיל באופטימיזציה של מנועי חיפוש.
אופטימיזציה למנועי חיפוש, המכונה גם קידום אתרים, הופכת את תוכן הבלוגים, האתר ואפילו המדיה החברתית לאטרקטיבי יותר עבור מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.
גורמים רבים משפיעים על ערך SEO של פריט מסוים של תוכן, כולל:
– איכות קישור נכנס
– מיקום מילות מפתח
– אורך כותרת ואיכות
– גורמים טכניים, כולל ניווט באתר וזמן טעינה
קידום אתרים אפקטיבי יכול להגביר את מיקום התוכן שלך בדירוג החיפוש, ולהגדיל הסבירות שאנשים המחפשים מילות מפתח רלוונטיות ימצאו ולחצו על התוצאה שלך, ולא על מתחרה.
2. רשת עם מובילי מחשבה דרך לינקדאין
אתה בטח יכול לחשוב על כמה עמיתים ומתחרים שאתה מסתכל אליהם ומחקה אותם באופן קבוע.
האנשים האלה הם מובילי המחשבה בתעשייה שלך, והם אנשים נהדרים לדעתי.
הדרך היעילה ביותר ליצור קשר עם מובילי מחשבה בתעשייה ולהפוך למוביל מחשבה בעצמך היא לבנות נוכחות בלינקדאין על ידי:
– חיבור פעיל עם מובילי מחשבה
– הצטרפות או התחלה של קבוצות לינקדאין רלוונטיות
– שליחת הודעות אישיות המודעות ליכולות שלך
– פרסום תוכן ערכי שמבסס מנהיגות מחשבתית משלך
– שיתוף תוכן אחר עם מובילי מחשבה אחרים.
כמובן, אין להגביל את תוכן מובילי המחשבה שלך ללינקדאין.
כל פריט תוכן איכותי שאתה יוצר אמור להתפרסם במקביל בלינקדאין ובבלוג החברה שלך.
עוד נושאים מעניינים באתר:
- צביעת חדרי ילדים – לחדר מושלם ונעים לשהייה
- שרתי דיפ לרנינג
- ביטוח נסיעות לחו"ל – לא יוצאים לחופשה בלי לעשות ביטוח
3. קידום אורגני – השקיעו בנושא התקשורת במדיה
בהודעות עיתונאיות בנושא SEO יכולות להיות כלים חזקים, בעלי ROI גבוה בקמפיין השיווקי הדיגיטלי שלכם.
בנסיבות הנכונות, צעד אחד קדימה והשקעה בהוצאת תקשורת עשוי להשיג תמורה גדולה עוד יותר.
אינך צריך לשלם לחברת יחסי ציבור כדי לעבוד עם עיתונאים:
כל שעליך לעשות הוא לבנות רשימת תפוצה של בלוגרים וכתבים המכסים את הנישה שלך ומפנים אליהם ישירות באמצעות הודעות לעיתונות.
4. קבל אנשים מדברים
בעוד שבלוגרים ודומיהם ללא ספק עוזרים להעלות את הפרופיל שלך, הם לא האנשים היחידים שמסוגלים להעניק למאמצי השיווק בתוכן שלך דחיפה פופולרית.
למעשה, לעיתים קרובות מקדם אתרים פרילנסר עם קידום תוכן אורגני בעיצוב בסיסי הוא גישה הרבה יותר אותנטית, חיובית ומושכת.
תלוי מה אתה מוכר, ואילו לקוחות פוטנציאליים ולקוחות שלך עשויים להעדיף ללמוד על היתרונות של המוצרים שלך מחבר או שכן.
וודא שהתוכן שלך מרתק ככל האפשר ומופץ בכל המדיה החברתית.
לא כל פיסת תוכן הולכת להשיג מיליון צפיות, אך סביר להניח כי תוכן מרתק ישותף ויפורסם מחדש מאשר תוכן לא מרתק, אפילו אם התוכן "המשעמם" שימושי באותה מידה.
זכור, כל שיתוף אורגני שמגיע ממשתמש במדיה חברתית אקראי, ללא קשר אם הוא לקוח נוכחי משלך, הוא מניה שאתה לא צריך לשלם עליה או לארגן בעצמך.
זו גם הזדמנות להפיץ את המודעות לפתרונות שלך, ליצור לידים ולהמיר לקוחות פוטנציאליים ללא החלטה.
5. התחל בשיפור השיווק הדיגיטלי שלך
בזכות ציוצים אלגוריתמים מתמשכים של גוגל והתפתחות של שיטות עבודה מומלצות על ידי משווקים מובילים, כללי המשחק הם תמיד בשטף.
מה שעובד חודש עשוי לא בהכרח לעבוד בחודש הבא.